Zwroty pieniędzy

Zasady dotyczące zwrotu pieniędzy

Gdy zwrot zostanie sprawdzony i zaakceptowany przez nasz zespół ds. zapewnienia jakości, zwrócimy Ci pieniądze, korzystając z pierwotnej formy płatności. O ile nie określono inaczej zwroty pieniędzy mogą być dokonywane wyłącznie przy użyciu pierwotnej metody płatności.

Kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy w przypadku zwrotu produktów do naszego sklepu internetowego?

Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany, gdy tylko zwrócone produkty zostaną sprawdzone i zaakceptowane przez nasz zespół ds. zapewnienia jakości.

Po prawidłowym przyjęciu i przetworzeniu zwrotu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, że zwrot pieniędzy został dokonany przy użyciu pierwotnej formy płatności.

Jeśli coś jest nie tak ze zwrotem (np. produkty nie są zgodne z dokonanym zakupem, zwrócone produkty mają obniżoną wartość handlową itp.), poinformujemy Cię o tym przez e-mail, przy czym możemy nawet zwrócić Ci dany produkt.

Cały proces, od momentu wydrukowania etykiety zwrotnej do momentu, gdy zwrócone środki będą widoczne na Twoim koncie, może potrwać do 14 dni. Pamiętaj, że czas zwrotu może zależeć od pierwotnie użytej metody płatności.

Jeśli to nie rozwiąże problemu, skontaktuj się z nami.

Zwrócono mi niewłaściwą kwotę

Jeśli zwrócono Ci nieprawidłową kwotę, skontaktuj się z nami. Rozwiążemy tę sprawę tak szybko, jak to możliwe.