Dostawa

Ile dni zajmie realizacja zamówienia?

Dokładamy wszelkich starań, aby przetwarzać zamówienia w ciągu jednego dnia roboczego. Dostawy realizowane są w zwyczajowych godzinach biurowych od poniedziałku do piątku, oprócz weekendów i świąt państwowych. Zamówienia złożone do godziny 10:59 wysyłane są tego samego dnia, zaś zamówienia złożone po tej godzinie są wysyłane w następnym dniu roboczym. Przewidywany termin dostawy liczony jest od momentu wysyłki zamówienia.

Dostawa standardowa: 2–4 dni robocze
Dostawa do punktu odbioru: 2–4 dni robocze
Dostawa ekspresowa: 1–2 dni robocze

W okresie wyprzedaży czas realizacji zamówień może się wydłużyć.
Autoryzacja płatności może opóźnić czas wysyłki o maksymalnie 7 dni.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie Dostawa.

Z usług której firmy kurierskiej korzysta The North Face®?

Dostawa standardowa: UPS
Dostawa do punktu odbioru: UPS Access Points
Dostawa ekspresowa: UPS Express

Do których krajów realizowane są dostawy?

Towary wysyłane są do następujących krajów: Austria, Belgia, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Włochy, Luksemburg, Holandia, Irlandia, Hiszpania, Polska, Portugalia, Szwecja i Wielka Brytania.

Uwaga: zamówienie musi zostać złożone w sklepie internetowym w kraju wysyłki.

Skąd wysyłane są dostawy?

Wszystkie towary wysyłane są z magazynu w Sint-Niklaas w Belgii.

Jak ustala się koszt dostawy?

Koszt dostawy zależy od wybranej metody dostawy zamówienia.
W koszt dostawy wliczony jest podatek VAT oraz wszystkie koszty wysyłki zamówienia na wskazany adres.
Więcej informacji, w tym o kosztach, można znaleźć na stronie Dostawa.

Czy zamówienia mogą zostać wysłane na inny adres niż adres rozliczeniowy?

Tak, zamówienia mogą zostać wysłane na adres inny od rozliczeniowego. Po wprowadzeniu adresu wysyłki przy kasie można wprowadzić inny adres rozliczeniowy. Uwaga: adres dostawy powinien być zawsze zlokalizowany w tym samym kraju co sklep internetowy, w którym składane jest zamówienie.

 

Czy można wybrać adres dostawy zlokalizowany w innym kraju niż kraj, w którym składane jest zamówienie?

Adres dostawy musi być zawsze zlokalizowany w tym samym kraju co sklep internetowy, w którym składane jest zamówienie.

Czy po złożeniu zamówienia można zmienić adres wysyłki?

Dokładamy wszelkich starań, aby przetwarzać zamówienia w ciągu jednego dnia roboczego i w związku z tym nie jesteśmy w stanie zmienić adresu dostawy po złożeniu zamówienia. W razie pytań prosimy o kontakt.

W jaki sposób można śledzić swoje zamówienie?

Można kliknąć tutaj i podać numer swojego zamówienia oraz adres e-mail użyty podczas składania zamówienia. Zarejestrowani użytkownicy mogą również przejść do Historii zamówień w sekcji Moje konto. 

Aktualizacja informacji umożliwiających śledzenie zamówienia w systemie firmy kurierskiej może zająć od 24 do 48 godzin od momentu otrzymania e-maila z potwierdzeniem wysyłki. Jeśli po kliknięciu na numer umożliwiający śledzenie przesyłki nie ma żadnych dostępnych informacji, należy spróbować ponownie później.