Dostawa
Dokładamy wszelkich starań, aby przetwarzać zamówienia w ciągu jednego dnia roboczego. Dostawy realizowane są w zwyczajowych godzinach biurowych od poniedziałku do piątku, oprócz weekendów i świąt państwowych. Zamówienia złożone do godziny 10:59 wysyłane są tego samego dnia, zaś zamówienia złożone po tej godzinie są wysyłane w następnym dniu roboczym. Przewidywany termin dostawy liczony jest od momentu wysyłki zamówienia.
Dostawa standardowa: 2–4 dni robocze
Dostawa do punktu odbioru: 2–4 dni robocze
Dostawa ekspresowa: 1–2 dni robocze
W okresie wyprzedaży czas realizacji zamówień może się wydłużyć.
Autoryzacja płatności może opóźnić czas wysyłki o maksymalnie 7 dni.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie Dostawa.
Dostawa standardowa: UPS
Dostawa do punktu odbioru: UPS Access Points
Dostawa ekspresowa: UPS Express
Towary wysyłane są do następujących krajów: Austria, Belgia, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Włochy, Luksemburg, Holandia, Irlandia, Hiszpania, Polska, Portugalia, Szwecja i Wielka Brytania.
Uwaga: zamówienie musi zostać złożone w sklepie internetowym w kraju wysyłki.
Wszystkie towary wysyłane są z magazynu w Sint-Niklaas w Belgii.
Koszt dostawy zależy od wybranej metody dostawy zamówienia.
W koszt dostawy wliczony jest podatek VAT oraz wszystkie koszty wysyłki zamówienia na wskazany adres.
Więcej informacji, w tym o kosztach, można znaleźć na stronie Dostawa.
Tak, zamówienia mogą zostać wysłane na adres inny od rozliczeniowego. Po wprowadzeniu adresu wysyłki przy kasie można wprowadzić inny adres rozliczeniowy. Uwaga: adres dostawy powinien być zawsze zlokalizowany w tym samym kraju co sklep internetowy, w którym składane jest zamówienie.
Adres dostawy musi być zawsze zlokalizowany w tym samym kraju co sklep internetowy, w którym składane jest zamówienie.
Dokładamy wszelkich starań, aby przetwarzać zamówienia w ciągu jednego dnia roboczego i w związku z tym nie jesteśmy w stanie zmienić adresu dostawy po złożeniu zamówienia. W razie pytań prosimy o kontakt.
Można kliknąć tutaj i podać numer swojego zamówienia oraz adres e-mail użyty podczas składania zamówienia. Zarejestrowani użytkownicy mogą również przejść do Historii zamówień w sekcji Moje konto.
Aktualizacja informacji umożliwiających śledzenie zamówienia w systemie firmy kurierskiej może zająć od 24 do 48 godzin od momentu otrzymania e-maila z potwierdzeniem wysyłki. Jeśli po kliknięciu na numer umożliwiający śledzenie przesyłki nie ma żadnych dostępnych informacji, należy spróbować ponownie później.